går ni i bröllopstankar?

UPPSTARTSKOORDINERING

Steg 1 är en uppstartskoordinering, där vi går igenom prioriteringslistan, checklistor, budgetmall, moodboards och unika leverantörer för just ert bröllop. Det här är den mest populära tjänsten, som brudpar brukar välja att starta upp med. Därefter går det att kombinera med andra paket om ni så önskar.

Konsultationen ligger på mellan 2-5 timmar där vi träffas/via videomöte och jag hjälper er från start kring vilken ordning man kan planera, ger tips och råd på professionella leverantörer som passar just er. Ni får även tillgång till alla checklistor. Dessa listor är uppdelade på olika månader, t.ex. 18-12 månader innan bröllopet och 12-8 månader innan bröllopet etc. Ett bra verktyg för att 

BRÖLLOPSDAGSKOORDINERING

Är ni intresserade av att ha en bröllopskoordinator endast på bröllopsdagen som ansvarar för allt löpande under dagen och kontakt med alla leverantörer så skiljer sig priset för vilka man väljer. Vissa har fler möten innan bröllopsdagen för att ta över kontakten med leverantörerna medan andra har ett uppstartsmöte innan dagen. Det beror också på vad man vill ha hjälp med under dagen. Vill man ha någon på plats som har kontakt med leverantörer och som löser oförutsedda problem så kan det såklart bli billigare än om man vill ha hjälp med viss dukning, uppblåsning av ballonger etc. 

 


BRÖLLOPSKOORDINERING

Ca 15 timmar. Men beror på hur mycket förarbete- dagen/dagar innan, behöver vi vara flera på plats osv.

Vill ni ha en koordinator som guidar er hela vägen från start till mål men där ni gör det mesta själva så hamnar man i det nedre spannet. Vill ni däremot lägga hela er planering i någons händer som ser till att allt blir bokat, förhandlat och koordinerat hamnar ni i det övre spannet. Vill ni planera allt själva men behöver hjälp under själva bröllopsveckan och framför allt bröllopsdagen? Här erbjuder jag att jag kliver in under bröllopsveckan och hjälper till med det ni planerat och bokat under året, jag kvalitetssäkrar allt ni bokat och finns tillgänglig vid dekoration och koordinering i festlokalen. Jag tar emot alla leverantörer på plats under bröllopsdagen och håller i körschemat som projektledare så att ni helt och hållet kan slappna av och njuta av er bröllopsdag fullt ut. Detta paket kan kombineras med "Bröllopskonsultation uppstart.  

BRÖLLOPSDESIGN, 8.000 - 40.000 krVill man ha hjälp med designen till sitt bröllop, att hitta leverantörer till dukning etc så skiljer sig priset och tjänsten åt. I vissa paket ingår hyra av stolar, bord, porslin etc medan i andra paket är det endast tjänsten i sig som ingår. 

 

bakom företaget

Som grundare för BORGSLYCKA PROMOTION står Anna Borgslycka. Under de senaste 11 åren har Anna jobbat inom eventbranschen och dessförinnan som medie/fältsäljare mot B2B samt B2C, stadschef för elbolag och säljkonsult.  Anna har ett ledar- och affärsmannaskap som präglas av transparens och resultatdriv och hon brinner för att tillsammans med kunderna optimera verksamheter- oavsett om det är genom ren försäljning eller ett strategiskt arbete.
Struktur, effektivitet och relationer är värdeord som driver Anna framåt och att veta att de insatser som genomförs leder till förbättring! Har ni en spännande utmaning eller en prövning där ni behöver experthjälp, tveka inte att kontakta Borgslycka Promotion!

Fotograf: Georgis Touma,
Landet Fotografer

uppdrag

Här berättar vi i korthet om några av våra kunder och uppdrag.

Världens Bröllopsmässa

Projektledning och eventledning för
tredje året i rad av denna uppskattade Bröllopsmässa som vänder sig till brudpar i Östergötland.

Eventet äger rum 15 november 2020.

Seniorgalor
2020

Införsäljning och relationsbyggande med partners för galorna 2020. Syftet med eventet är att hylla Sveriges seniorer tillsammans med lokala företag.
Under 2020 träffar vi ca 5000 härliga seniorer

information kommer inom kort

Information kommer inom kort

© Copyright Borgslycka Promotion